run

run
run

söndag 20 oktober 2013

Massor av inspiration ger resultat:)

För de som följer min blogg är det nog ingen hemlighet att jag är vansinnigt förtjust i tunga övningar och jag fick massor av inspiration av Dan John på Bosön.

I fredags la jag fokus på farmers walk och provade 48 kg kettlebells kloten, det var tuuungt:P 
Men det funkade väldigt bra, provade pressarna, suitcasewalk och waiterswalk. Ni kan läsa mer om Dan Johns workouts på www.danjohn.net 

Igår satte jag nytt pb i marklyft på 115 kg vilket jag är extremt nöjd med då jag väger mindre än hälften;)))) Det var länge sen jag körde tunga marklyft så är övertygad om att alla hipthrust och svingar hjälpt mig bli stark:) 

Provade några av hans kombinerade serier med frontsquat och farmers walk och fick upp pulsen rejält och har ett nytt mål framöver, ska bara överlägga med Erik för lite inputs innan jag startar:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar