run

run
run

söndag 17 juni 2012

Dåligt Studio 54

Igår efter vi sett Guetta på Summerburst rörde vi oss mot Söder för att det var så extremt mycket folk inne i city. Inte mitt favoritställe då jag hittills bara haft dåliga erfarenheter från alla ställen som ligger här. Vi ska gå in på Studio 54 och i garderoben så står en tjej med extremt otrevlig attityd och säger att jag ska ta av mig min jacka. Jag förklarar att det är en innekavaj, det syns klart och tydligt men hon vägrar ge sig. Jag säger att jag betalar gärna pengar i garderoben men jag vill ha min kavaj på mig. Jag var helt nykter och de andra i sällskapet likaså då vi dansat hela kvällen. Det är extremt sällan jag blir så irriterad som igår men vi gick allihop därifrån pga hennes  otrevliga sätt. Står man och jobbar i en garderob bör man kunna se skillnad på en innekavaj och en jacka och vill man ha nöjda kunder kanske man också behöver tänka till hur man uppträder mot sina eventuella nya gäster.
Söder fick ytterligare en minus poäng av mig, håller mig till Stureplan de få gånger jag går ut framöver. Studio 54 behöver definitivt se över sin personal, kan inte tänka mig ett större misslyckande än att potentiella gäster vänder i dörren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar