run

run
run

söndag 3 juni 2012

Tid för eftertanke...

I fredags morse vaknade jag med rejält ont i ena sidan av halsen. Jobbade som vanligt men kände mig rejält hängig när jag kom hem. Så när Let's dance drog igång så slog även min feber till och jag har legat mer eller mindre nerbäddad sen i fredags. Inget kul alls:(

Dock så uppskattar man sin annars goda hälsa vid såna tillfällen, lider med kroniskt sjuka det är ju ett riktigt elände och det finns ju alltid en mening med allt.
Jag behövde den här helgen att tänka igenom ett viktigt val. Jag är som bekant en person som konstant lyssnar på min magkänsla men när den lägger dövörat till så behöver man överlägga med sig själv. När hjärtat säger en sak, förnuftet ett annat och omgivningen en tredje så behövdes en lugn hemma helg och blev nu liksom tvingad till just detta. Framtiden får helt enkelt visa om jag valt rätt, hittills har jag iaf gjort "rätt" val så känner mig inte så orolig... bara lite kluven...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar