run

run
run

fredag 15 mars 2013

Fredagsfys och mys!

Sovmorgon, gröt och mys startade denna lediga fredag. Såväl var allt lugnt ända tills jag skulle ringa Trygg Hansa numera kallad Stygg Hansa om en försäkring som blivit fel. Lätt fixat trodde jag men icke, slutade med att de blev av med en trogen kund som under åtta långa år där jag endast använt försäkringen vid ett tillfälle. Deras förlust..... återkommer om ärendet.
Blev lite matt efter detta samtal så svepte en stor kaffe innan dagens träningspass som gick helt ok. Axlar  samt lite rehab för samma muskelgrupp. Markus körde ett sjukt fyspass med sin elaka Pt Drew och jag mitt pucko antog utmaningen att hänga på deras nästa pass, suck för min trut ibland;)
Efter gymmet bytte vi Markus födelsdagspresent och gick till grymma Pontus! och åt sashimi. Helt otroligt god mat idag igen och extremt trevlig personal, det stället växer för varje gång, vi kommer tillbaka:)
Blev en snabbvisit på Pontus då vi hade bokat Johan Falks Kodnamn Lisa, lätt den bästa svenska film jag sett. Har läst boken om huvudpersonen som filmerna bygger på och vad ska man säga om våra myndigheter.... ja de är inte ett dugg bättre än de kriminella. De kan inte stava till varken heder eller ansvar tyvärr.
Nu är det dags att mysa ner i soffan, ha en ljuvlig helg alla fina <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar