run

run
run

måndag 20 juni 2016

MA (MMA) på SATS Sofo

Alltså shit vad roligt...

Idag hade Sats Stockholms alla platschefer regionsmöte på Sats Sofo som är nyrenoverat och otroligt fint, helt klart värt ett besök. Och som inledning fick vi testa nya produkten MA som är en klubb i klubben. Du kan läsa mer om konceptet här.
https://www.sats.se/satselixia/traning/martialarts/


Jag var tveksam att jag skulle kunna vara med eftersom jag fortfarande är lite skadad, men så pratade jag med Altan som skulle hålla klassen och kände att jag gärna ville testa.
Och det ångrar jag inte sekund. Massor av fysträning, styrka och fysisk kontakt som jag tror vi alla gymråttor behöver mer utav.
Jag körde ihop med Roaida som har ungefär samma ilska som jag haha... vi frustade, morrade och skrattade konstant hela passet som för övrigt lär kännas imorgon.
Måste köra snart igen, jag är hooked!!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar