run

run
run

tisdag 22 maj 2012

Förändringar fyllda med möjligheter

Just nu pågår många förändringar runt mig på många olika sätt, en del vet jag mer om andra mindre. Några behöver jag ta ställning till andra behöver provas för att utvärderas.

Som person är jag på eller av/ svart eller vit. Jag bestämmer mig blixtsnabbt om jag vill acceptera en förändring eller inte, min magkänsla avgör processen.
Ett beslut har varit tungt att fatta men nödvändigt för mig som person. Ibland blir inte saker som vi planerat men då får man göra det bästa av det man har. Jag känner mig optimistisk och ser ljust på framtiden och vet att bara jag formar den och min inställning till hur jag tar vara på den närmaste tiden. Nytändning och för att göra det extra tydligt så startade jag måndag och tisdag med morgonträning som förändring. Imorgon är det obligatoriska morgonträning så tredje gången är en vana, visst?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar