run

run
run

lördag 12 maj 2012

Sverige-Ryssland

Igår var vi i Globen med många härliga kollegor och såg Sverige mot Ryssland och jag ska villigt erkänna att jag är inte så jätteinsatt i hockey men satt mitt imellan 2 proffs så fick en snabbutbildning och man såg att det var mycket hmmm känslor, läs testo på isen;) Mycket ilska och domarna verkade inte riktigt klockrena i sina beslut men som sagt jag är inget proffs.

Jag ogillar verkligen fotboll pga allt filmande och fejkande, trams och extremt omanligt i min smak och ryssarna gjorde exakt samma sak igår. En proffessionell hockeyspelare ramlar inte omkull så extremt det gör inte ens jag på isen. Svenskarna var extremt förbannade och tappade tyvärr fokus på spelet men förstår missnöjet. Dock var det bra action på plan hela tiden så kommer garanterat gå fler ggr på hockey.
Tusen tack fina gulliga Mary för biljetterna. Du är grym!

Jag har lidit av allergi de luxe de sista och var glad när det spöregnade idag för jag känner mig mycket bättre idag. Vi har vart väldigt duktiga och varit på återvinningscentralen och lämnat massa gamla möbler och annat skräp, jag blev riktigt imponerad av hur mycket människor det var där en lördag. Kul att vi är så bra på återvinning i Sverige!

Vi hann med ett riktigt roligt benpass och jag fick agera släde åt älsklingen, ruskigt kul det ska vi testa igen! Nu ska vi njuta av hur mycket vi har hunnit idag och mysa i soffan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar