run

run
run

onsdag 23 maj 2012

Lycka, lycka och lycka!!!

Det är lätt att glida in i dåliga vanor eller jag vill nog kalla dem ovanor. Jag har sen januari bortprioriterat den viktigaste personen i mitt liv, nämligen mig själv. Till viss del bristande motivation men också tidsbrist har resulterat i att jag tränat ca 2 dagar i veckan. Visst, bättre en inget men det fungerar inte för mig, jag behöver tydliga mål för att må bra oavsett vad saken gäller.

I måndags bestämde jag mig för att starta dagen med att boka tid med mig själv, jag skulle aldrig missa ett planerat möte så det har liksom inte vart några problem att komma upp när klockan ringt. Väskan har varit packad och det har varit ljuvlig träningsstämning på gymmet och nu låter jag säkert klyshig men jag känner mig som en ny person. Att sitta still en hel dag med mycket information har bara känts kul. Och känner att jag varit mycket mer aktiv än jag brukar på gott och ont haha;) Morgonträning är kanon för mig, händer något sent på kvällen så har man redan gjort sitt och är man extra pigg kanske det finns tid för en promenad på kvällen. Det är bara att inse, min balans ligger på 4-5 dagar i veckan för att jag ska må bra.

Mår säkert lite extra bra efter en riktigt bra dag med mina underbara kollegor och vettiga chef.

Life is good!!!

1 kommentar:

  1. Grym du é! Saknar boxningen men i 30 graders värme grillar jag hellre =)

    Hade gärna tagit en morgon löpning men fy rackans va jobbigt, jag vill va lika grym som du

    SvaraRadera