run

run
run

onsdag 22 februari 2012

ViPR räddade min dag!

Åååhhhh, vad jag hade laddat för morgonens ViPR-pass, var i extremt god tid hade packat mina saker men SL ville nåt annat, inga tåg gick och ingen information som vanligt. Jag va arg som ett åskmoln när jag insåg att jag höll på att missa lassen trots min goda planering med 30 minuters marginal. Passade på att ramla och göra illa knät när jag väl kom fram och va så ilsken att jag inte ens märkte det. Som tur va så blev det ViPR-träning och vilken lyckokänsla det var efteråt och det räddade min dag! Jag måste komma igång med morgonträning man mår som en prinsessa efteråt. Blev en riktigt härlig dag med kollegor och chef!


ViPR är ett extremt roligt redskap som körs i gruppträningsform och med fokus på enkel och effektiv träning och väldigt jobbig haha!

Rekommenderas starkt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar