run

run
run

fredag 2 januari 2015

2014

Ojoj vad det hände mycket 2014, året startade med en grym nyårsafton med sjukt mycket skratt. Markus var i sit esse;) 

Efter nyår gick det utför, stambyte och alltför många sjukhusbesök drog ner den annars trevliga vintern. 
Trots vissa farhågor kom vi efter mycket om och men iväg till London och UFC. Några omständigheter drog ner intrycket men allt slutade väl. Och några erfarenheter rikare:) 

Jag slutade äta kött 20 jan och började med rawfood ett fantastiskt val som berikat våra liv på många sätt.

En tung april kom och Markus bokade in oss på Charlie Söderbergs föreläsning "ett rikare liv" som på sätt och vis kom att ändra hela vår framtid. En fantastisk föreläsning som jag varmt kan rekommendera. Efter det gjorde vi det vi länge velat, dagen därpå åkte vi och tittade på en kull rottisar och fastnade för lilla valpen Doris som fick namnet Nala och nu är en mycket älskad och förbannat bortskämd familjemedlem:)❤️❤️

Nu gick allt fort, båten skulle sjösättas och valpen bli rumsren.

När sommaren väl kom gjorde den det med besked och vi bodde i skärgården på båten och på Ornö nästan hela semestern, en fantastisk sommar.

Hösten kom så småningom med massor av förändringar på jobbet och vi hittade vårt hus. Sen har hösten kantats av dränering, renovering och massor av jobb. 

Året avslutades med en mysig vegansk jul för min del och otroligt god och lite för mycket champagne på nyår.

Träningen har gått grymt trots allt runt omkring, är så tacksam för min fantastiska tränare som detta år haft en smula ostrukturerad kund.

Mycket tårar och många dåliga besked har det varit och jag har aldrig i hela mitt liv varit så rädd och så orolig som detta år, en oro och rädsla jag måste lära mig att hantera och leva med. Sakta dag för dag blir det lite bättre.... Livet är här och nu, ta det inte för givet! Var tacksam för det du har❤️❤️❤️

2015 jag är redo!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar