run

run
run

onsdag 21 augusti 2013

Ajajaj, mina ben....

Någon, läs jag har slarvat med SMR i sommar och hade go lust att slå något hårt i huvudet på evil Erik när han gick loss med "kaveln" på insida lår igår.
Konstigt nog glömmer jag snabbt hur elak han kan vara men det beror främst på de fantastiska resultat jag fått sen vi började köra i höstas:)
Igår blev det lite mer vikter på och det känns idag, har träningsvärk mest överallt:)
Förutom sadist SMR körde vi en riktigt rolig uppvärmning med bl.a. Gobletsquat och vadträning.
Sen var det dags för min favorit hipthrust och va åter uppe på 120 kg och 10 reps, gryyyym övning som är löjligt bra för att forma rumpan:)
Utfall, olika bålövningar, frontböj, rodd och svingar bestod resten av passet av och varje tisdag känner jag mig alltid så grymt stark när jag lämnar Sats spårvagshallarna, bästa känslan! 


Ska bli kul att se hur min formtoppning kommer påverka styrkan de närmsta veckorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar