run

run
run

söndag 11 augusti 2013

Sats Nordic Convention lördag

Vaknade tidigt och det va galet med energi på Svenska mässan när resten av teamen från Norge, Finland och Sverige kom. Jag var så exalterad att jag hade svårt att få i mig frukost;)
Stockholmståget var lite sent så vi fick vänta lite extra på vårt grymmaste Sats Täby!
När man snabbt hälsat och kramat alla var det dags för välkomsttal och en liten löprunda i Göteborg i oranga Sats tröjor, måste sett rätt häftigt ut när 2000 pers i oranga tröjor kommer springandes:)

Efter löpningen var det dags för min första klass Transformer som grymma Pernilla Gunnskog höll i, extremt tufft och sååååå kul. Fick ett endorfinpåslag som hette duga efter klassen.

Lite snabb lunch och ombyte sen var det dags för nästa klass Fit as à gymnast där vi fick öva mycket på handstand, väldigt duktig instruktör som imponerade stort med sin kroppskontroll. Är så fascinerad över gymnaster, riktiga atleter:) Fick flera aha upplevelser under klassen och kände mig betydligt säkrare än innan.

När klassen var klar blev det lite mingel i expot och jag fick lite coachning av grymma Somayed i hur man tränar i ringar.

Missade att fylla på med energi i form av mat men va hög av alla endorfiner och alla fantastiska kollegor så när sista stentuffa klassen Sandbell gick lyckades jag prestera över förväntan. Otroligt grym amerikansk instruktör höll klassen med ett nytt coolt redskap och enkla övningar i högt tempo och noll vila. Jag som aldrig svettas var genomblöt redan efter uppvärmningen:)

Har enorm träningsvärk lite överallt idag, såååå skönt:)

Sen var det duschning på schemat och dags att göra sig klar för Sats awards där vår region kammade hem pris som årets region i Sverige och jag tror min chef var gladast av alla. Hon är fantastisk och såååå värd att vinna:) Extra kul att min grannkollega kammade hem priset som årets platschef, hon lika värdig vinnare:)

Sen var det middag och party hela natten innan hemfärd imorse. 

Jag skippade alkoholen helt och känner mig löjligt energisk och kan knappt vänta till att få jobba imorgon:)
Tack Sats för en helt fantastisk helg och tack mitt underbara team som bjöd på många skratt och glädje under helgen, känner mig inspirerad och motiverad för nya stordåd i höst! 
Dock efterlyser jag min röst som tydligen stannat i Götet, känner sig kanske hemma där...

Hur hemma än Göteborg alltid  kommer kännas är Täby konstigt nog lika hemma, får finna mig i att ha 2 hem:) nu ska jag mysa ner mig i soffan och pussa på min fina sambo som jag saknat massor <3































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar