run

run
run

söndag 4 augusti 2013

Hur lyckas jag...?

Jag har bara väntat på den dan jag skulle ramla i vattnet i vattnet från båten.... Den dagen var idag:P


Slår man upp klantig tjej i ordboken kommer en bild på mig upp, jag lovar.
I början när vi skulle lägga till med båten var jag väldigt försiktig och tyckte allt va lite läskigt men efter många dagar på sjön har man vant sig och jag har skuttat omkring på båten, hoppat av och på som aldrig förr. Idag hade jag vinkat av mor och Co. och skulle bara gå i land för att köpa dricka i kiosken när jag på nåt outgrundligt sätt lyckas snubbla på bryggkanten och försöker frenetiskt hålla mig kvar men åker rätt ner i vattnet och är rätt glad att merparten av båtklubben hunnit åka ut och slipper bevittna min klantighet...
Jag trodde Markus skulle ligga dubbelvikt på båten och skratta men han trodde jag slagit i huvudet så han va beredd att hoppa i efter mig. Lyckligtvis klarade jag mig undan med ett par rejäla skrapsår och en lårkaka. Hoppas det va första och sista gången jag bada med kläderna på....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar