run

run
run

måndag 19 mars 2012

Kost och näringslära vid träning

I lördags var det dags för grymma Anki Sundin att få lära oss mer om kost. Denna kvinna imponerade rejält med sin kunskap och ödmjukhet inför vetskapen om att det ständigt kommer nya rön om kost redan på PT-utbildningen, därför signade jag genast upp mig när det kom en endags-utbildning med denna donna nu i mars.

Det blev en lång dag men den bara sprang iväg. Ååhhh vad jag älskar givande diskussioner med smarta svar och mycket humor. Vill ni plugga till kostrådgivare kan jag varmt rekommendera Safe där Anki håller en del av utbildningen, får jag tid ska jag absolut  gå. Denna dag fick vi många myter krossade och många -aha, jag trodde väl det upplevelser. Mycket uppskattat, fick träffa några från PT utbildningen också vilket såklart var kul.

Vill du läsa mer om Anki Sundin så kolla in hennes blogg här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar