run

run
run

lördag 8 november 2014

Skepparholmen SPA

Vilken härlig start på flytthelgen det blev:)

Igår kl 14:00 checkade jag och härliga kollegor in på Skepparholmen i Nacka. Skönt att få umgås utanför jobbet och efter en tuff höst och tufft år för mig kändes det enormt välbehövligt.

Vi blev inkvarterade helt själva i en grym husbåt. Efter husesyn drog vi på oss badkläder och hoppade ner i den ljuvliga utomhuspoolen. Vid 16:00 var det dags för min behandling. Jag hade beställt en ljuvlig EKO behandling på 50 min med kroppspeeling, inpackning och massage och detta var sååå skönt. 
Efter behandlingen blev det mera bad och lite bubbel innan det var dags för middag. 

Lite vin till middagen och sen sov jag som en stock:) njöt av en god frukost och mera bad såklart innan det var dags för hemfärd.

Ett fantastiskt ställe som jag varmt rekommenderar <3

Nu ska jag packa ihop de sista sakerna:)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar