run

run
run

tisdag 2 oktober 2012

Träna, träna, träna

Träningen går riktigt bra, konditionen fortsätter att bli bättre jag måste bara hitta en inre motivation att få igång pulsen på egen hand utan en PT, sällskap eller klass.
Men det kommer säkert med tiden.
Än så länge har jag fått vara frisk, värre är det för min älskling som redan åkt på två elaka virus men tror jag klarar mig pga min vana att äta ingefära morgon och kväll. Kan också bero på att jag är ute mycket mer nu än tidigare och minns när jag var liten och man var i stallet hela dagarna då var man minsann aldrig sjuk, ser ett visst samband....
Det är otroligt mycket att göra på jobbet så extra viktigt att ta sig tid att träna så man kommer ner i stressnivå och kan sova och återhämta sig.

Igår var jag på behandling hos Nella och minskade ytterligare några cm på benen och huden som behandlats har verkligen blivit både fastare och lenare. Älskar när man ser resultat så tydligt!
Kan varmt rekommendera denna kur för dig med "problemområden"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar