run

run
run

måndag 27 oktober 2014

Denna frustration och maktlöshet

Fy sjutton så många trista besked jag möts av detta år. Det känns verkligen som jag är en person som sprider sjukdomar 2014. I morse vaknade jag med en stor klump över bröstet och kände mig väldigt illa till mods, gick ut med hunden och känslan lättade lite lite grann. Fortsatte min promenad till jobbet och klumpen växte sig starkare, jag har någon slags inbyggd radar när det är något jävulskap på gång. Och tyvärr fick känslan även idag rätt. Usch och fy för dessa vidriga sjukdomar och all ångest de för med sig:(

Det som räddade dagen något var ett skönt benpass och jag funderar många gånger hur jag hade fixat detta år utan min träning.... Min trygga zon, mina älskade vikter och mina fantastiska kollegor har helt klart varit min räddning annars hade jag nog hamnat på dårhus. Det som hjälper mig bygga upp styrka inombords för att klara alla framtida fighter.

Snart är 2014 över och ser 2015 som hälsans år med lugn och harmoni, så måste det bli! 
Fuck alla vidriga sjukdomar, dra ni har inget hos mina nära och kära att göra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar