run

run
run

onsdag 9 maj 2012

Ibland blir det inte som man tänkt sig

Ibland blir jag omåttligt trött på mig själv, i slutet av december började jag få hugg i korsryggen. Huggen ökade och när det var mellan 15-25 per dag så ringde jag mitt försäkringsbolag som gav mig valet att träffa antingen en naprapat eller sjukgymnast. Jag valde en sjukgymnast och fick träffa Carl på Sats Stureplan som gjorde ett kanonjobb och direkt lokaliserade att det delvis berodde på svaga höfter. I slutet på januari hade huggen helt försvunnit och jag gjorde mina övningar en gång i veckan. Så långt är allt toppen. Ända tills vi startar vår sovrumsrenovering under valborg och så lyfter jag en megatung träsäng med krummade rygg, som ett brev på posten så kom huggen tillbaka.
 Suck vad less jag blir på mig själv hur svårt ska det vara liksom??...

Fick avboka min utbildning och är tillbaka på ruta ett i min träningsplanering, ska ringa Carl för ett nytt besök i veckan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar