run

run
run

torsdag 17 maj 2012

Ilse Jacobsen klänning

Jag är faktiskt lite hopplös när det gäller shopping alltså, jag skulle "bara" ner till centrum för att köpa lite flytande föda till min älskling som ligger hemma är magsjuka:(

Solen sken och alla måbra hormoner hoppade fram, och blev såklart extra sugen på nåt sommarfint så jag var bara tvungen att kika in på Jackie som blivit en Sthlm favorit tills QC öppnar här:P
 Givetvis hänger en otroligt snygg sommarklänning från Ilse Jacobsen som jag va tvungen att prova. Men va duktig och lämnade butiken utan klänning.... nja köpte lite soppor etc till min älskling och lämnade hemma men kunde inte släppa klänningen, fanns bara en kvar. Cyklade ner igen och köpte den såklart:) Såååå fin och inte min vanliga stil, kommer behöva lägga upp den några cm då jag endast mäter 158cm över havet och det mesta är långt på mig:P <3


2 kommentarer:

  1. Tur du tog beslutet att köpa den ändå. Tror du skulle ångra dig annars. Nu är du lycklig och klänningen är ursnygg, kommer att stråla i den ;) kram Tess

    SvaraRadera