run

run
run

måndag 6 augusti 2012

Brain overload

Min hjärna är överhettad av all information efter semestern. Sommarens 4 veckor av vila har nog gjort sitt för min hjärna haha;) 
Känner iaf att jag är i ett enormt behov av mina promenader på morgonen för att klara av all information så kommer kapa lite på sömnen för att få plats med det. Känns väldigt viktigt då min hjärna arbetar som bäst under en rask promenad med bra musik. Saknat mina morgonrundor som jag kört i ca 13 år regelbundet men som inte riktigt fått plats i min vardag pga min långa resväg till jobbet. Det kommer bli en spännande resa i höst på många fronter, det är jag säker på. Nya kollegor, ny arbetsplats och nya rutiner, så lika bra att passa på att komma igång på allvar med träningen också. Har en riktigt bra känsla i kroppen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar