run

run
run

onsdag 8 augusti 2012

Underbara kärlek <3

Livet är bra underbart må jag säga. 

Tänker tillbaks till hösten 2010 då ytterligare ett mindre lyckat förhållande sprack och jag började mer och mer ge upp hoppet om att träffa en partner som passade mig. Jag är extremt kräsen. 
Allt ska ju liksom matcha, både det yttre och inre måste ju passa. Manligt utseende och mycket större än mig ( inte så svårt när man är 158cm och väger 58kg kanske;)) Han ska vara rakad och helst ha blåa ögon. Han måste vara snäll men inte mesig, skärpt och allmänbildad, gentleman, romantiskt lagd och spontan och halvvild. Ja, som ni ser kanske inte passar på alla direkt men så plötsligt så hittade jag Markus och det klicka direkt. Minns såväl när jag ringde min bästa vän på tåget på väg hem från Sthlm och säger -Soffi, jag tror jag träffat mannen i mitt liv!

Minns det så tydligt och jag är lika förälskad nu som då fast det snart är 2 år sen.

Kärlek är så fint att få uppleva och jag är så tacksam för att jag träffade min Markus <3




1 kommentar: