run

run
run

torsdag 2 augusti 2012

Nya utmaningar väntar snart...

Idag har jag besökt min nya arbetsplats, där jag kommer husera from 20 augusti, ska bli såååå kul med nya utmaningar att bita i. 


Känns spännande och otroligt skönt att slippa vara beroende av SL och bilköer varje dag. Har pendlat i drygt 1,5 år nu och lagt över 2 h dagligen på bortkastad tid så det är ju helt klart ett plus.



Passade på att klippa topparna på mitt slitna hår och införskaffade en miniflaska av moroccooil som jag blivit helt frälst i. Perfekt size att ha i träningsväskan. Min kära man mötte upp mig och mer eller mindre tvingade mig in på Levis för att prova jeans, en aktivitet som kan få mig minst sagt frustrerad men idag hittade jag ett par riktigt snygga mjuka jeans som satt jättebra och 70% rea så nästan gratis, tjejen som stod i butiken var otroligt serviceinriktad och sånt smälter jag för. Hon la dessutom upp jeansen gratis, gilla på det!

Ska införskaffa ett regnställ och gummistövlar också eftersom det kommer bli cykel eller promenad till jobbet snart, mitt hjärta kommer älska att få jobba mer:)

Pratade igår med flera av mina fina vänner i Götet och ska bli underbart att snart få hälsa på dem igen. Det är det enda jag saknar i Sthlm, nära vänner men det kommer säkert:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar