run

run
run

söndag 11 maj 2014

Dags att få domen

Dags att besöka doktorn och få svaren från hälsokontrollen. Jag känner mig frisk som en nötkärna, men ändå väldigt nyfiken  framförallt mina blodfetter. Borde väl snart se ut som en nötkärna med tanke på min kost haha:)

Igår hade vi invigning på nya Sats Täby och jag va där och firade in min nya grannetillsammans med övriga kollegor och provade fanatiska yogalatesair. 

Precis innan vi öppnade och klippte bandet så säger min extremt sköna chef, nu är det skarpt läge, är ni med? Och idag så kom jag på att det är faktiskt skarpt läge för mig med snart. 8 juni är det race så dags att toppa formen:) jag körde ett lätt benpass på gymmet eftersom det är så otroligt trist regnigt väder och på vägen hem så pratade jag med min kära vapendragare Jossan som då precis sprungit milen och jag blev så inspirerad så gick hem och lämnade matkassarna och gav mig ut i regnet och joggade hela 52 min. Såååå stolt över mig själv, fick sån energi av regnet så hade säkert fixat en stund till, i veckan blir det test på milen, woohoo!
Har kört en del Speed n sports där man jobbar mycket kondition så tror säkert det hjälpt mig för så här bra brukar det inte kännas:)
Återkommer med lägesrapport när domen kommit.

Här kommer lite bilder på veckans träning:)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar