run

run
run

tisdag 6 maj 2014

Förändringar

2014 har lärt mig att ta vara på nuet lite extra och inte stressa upp sig för att saker inte blir som man planerat. Livet blir inte alltid som man vill men det kan bli fantastiskt ändå.

Sex veckor med rawfood är nu klara. Mina allergier är borta, min koncentration är hundra gånger bättre och jag stressar mycket mindre än tidigare. Jag upplever att jag fått ett inre lugn på ett sätt jag aldrig tidigare upplevt. Jag kan fortfarande bli stressad men mer på ett effektivt sätt istället för att bli arg som jag tidigare blev när något gick emot mig.

Vi var på ett väldigt bra seminarium förra veckan som  Charlie Söderberg höll i som handlade om att få ett rikare liv och jag tog med mig många bra saker. Något han sa som verkligen fick mig att tänka till var att 95% av jordens befolkning går bara up på morgonen för att de inte dött under natten. Hårda ord men samtidigt så har han en poäng och jag fick mig en rejäl tankeställare. Så tillsammans tog jag och Markus några beslut som kommer förändra våra liv på flera sätt. Det känns lite som en nystart och ett konkret uppvaknande. 2014 kommer fortsätta vara en berg och dalbana.....

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar