run

run
run

måndag 28 april 2014

5 veckor rå mat klart

Innan hälsokontrollen i fredags körde jag ett PT pass med Erik och upptäckte att jag blivit mycket mer uthållig. Jag kommer snabbt upp i puls men orkar hålla mig där betydligt längre än förr. Inte speciellt konstigt med tanke på att jag tränat mer flås än tidigare. Styrkan sitter i och passet i fredags kändes lättare än vanligt:)
Mycket fokus på svingar, snatch, boxsquat och mina älskade hipthrust. Släden knuffades och supersettades med farmers walk och avslutning i ringarna med en variant på enarms pushup.
Superkul och passet kändes som sagt lättare än vanligt. 
Fastan har varit lite jobbig, jag har varit väldigt hungrig på kvällarna men känner mig lättare på nåt sätt så ska försöka anamma denna livsstil med vissa undantag för fest osv såklart;)

Längtar till jag får svar på blodproverna så jag kan se hur kroppen mår på insidan också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar