run

run
run

måndag 14 april 2014

Inne på fjärde veckan med rawfood

Och jag är högst troligen fast.

Är inte ett dugg sugen på kemikaliemat eller kött längre.
När jag läste rawfood boken av Vibeke första gången ska jag erkänna att jag tyckte många saker var väldigt flummiga men ville ändå ge det en chans och efter dessa veckor förstår jag verkligen vad hon menade.
I morse när jag vaknade var jag inte ens sugen på frukost utan skulle helst velat ha en grön juice. Måste spara pengar så jag kan investera i en råsaftcentrifug:)
Min kropp börjar också berätta för mig vad jag ska äta och inte äta och vad jag ska äta i små mängder osv. Superhäftigt!

I veckan såg jag flera hemska videos hur de behandlade kossor och grisar på väg till slakt och är så otroligt glad att jag inte bidrar till den industrin längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar