run

run
run

lördag 6 oktober 2012

A wake up call...

Igår var det som sagt var utbildning i Back to basic (knäböj, marklyft, pressar etc) och det blev väldigt tydligt var min riktiga svaghet ligger och det är fotlederna och mina enormt korta hälsenor.
Så knäböj är något jag måste jobba med från grunden och from tisdag kommer jag få hjälp av en riktig expert på området och det kommer bli jobbigt men såklart roligt att ha ett mål att jobba mot. Som en extra bonus lärde jag mig inte bara massor utan fick även umgås med mina kollegor utan för jobbet, underbart!

Marklyft däremot gick över förväntan och fick några småtips som gjorde att det blev betydligt lättare att lyfta tungt.

Min fina Missoniklänning och mitt serum från Kerastase kom igår så efter en hel dag med utbildning och massa träning var det underbart att få komma hem till två paket och en nystädad lägenhet. Somnade stenhårt i soffan i knät på Markus vid tiotiden och vaknade superpigg sju imorse. Ljuvligt!!

Ikväll är det födelsdagsfest för Merchede och imorgon är det dags för ytterligare en utbildning och massa träning men hinner nog klämma in ett pass idag också med min kärlek <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar