run

run
run

fredag 12 oktober 2012

Deadball och kettlebells

Träning hela fredagen lång idag. Först 45 deadball på Sats Regeringsgatan i Jamaica style, riktigt kul klass med mycket puls. lovely!
Lite energipåfyllning och sen var det dags för 3 h kettlebellsutbildning för bästa Ninnie. 
Fick till några övningar som inte satt helt hunda förra utbildningen så jag är mer än nöjd, numera är det sällan det blir någon klassisk gymträningen för min del. Jag hänger mer i TRX band, slår på säcken eller svingar kettlebells mycket roligare tycker jag och precis det min motivation behövde.
Haft sååååå svårt att motivera mig att träna de senaste två åren men nu är det ändring och jag längtar efter varje pass.

Såklart är foam rollern också en del av min träning sen i tisdags....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar