run

run
run

tisdag 16 oktober 2012

Härlig höstig tisdag:)

Startade tisdagen på bästa möjliga sätt med ett PT-pass på Sats Spårvagnshallarna för grymma Erik. Mycket fokus på rörlighet och SMR på benen och ryggen. Känns nästan som att smörja kroppen med olja, den fungerar lite bättre och det blir bättre lite har minsann hänt sen förra veckan, men lååång väg kvar för att kunna göra bra knäböj.

Idag har även solen kikat fram då och då och livat upp min tillvaro men är bra avis på min bästis som är på Hawaii nu. Underbart verkar dom ha, hon är grym på att lägga ut härliga bilder på fejjan.
Jag har en del semester sparad så får försöka slita mig från mitt kära jobb och komma iväg framöver. 

Imorgon ringer klockan mycket tidigt så det är dags att hoppa i säng:)
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar