run

run
run

söndag 17 februari 2013

Frihet!

I torsdags vaknade jag med ont i halsen, ignorerade det och gick till jobbet samt firade alla hjärtans dag med älsklingen, dock skippade jag träningen.
I fredags var jag helt kass och låg inne hela dagen, va något bättre igår men långt ifrån tiptop.
Så att vakna idag och känna sig frisk och full av energi är helt ljuvligt.
Längtan efter gymmet har såklart varit enorm och idag fick jag dessutom sällskap av mina fina tjejer, lycka <3
Tänkte ta det lugnt men det va ju kört så fort jag fick tag i en chinsstång och monkeybar:P
Blev chins med smala, breda och biceps grepp, monkeybar, enbensmarklyft med kettlebell, latsdrag, rodd med rep och fatgrip, vanlig rodd, hantellyft och press med kettlebell:)
Tack underbara tjejer för energi och sällskap idag, ni är bäst <3

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar