run

run
run

måndag 25 februari 2013

Pilates

Tänk vilken lyx jag har som får jobba med det bästa jag vet och omge mig med människor som inspirerar mig varje dag.
Idag fick jag en liten inblick i vår nya produkt Soma som mina kollegor utbildat sig i under helgen. Längtar verkligen tills vi startar denna klass:)
Egentligen är det vilodag men eftersom det blev en pilatesklass på lunchen så hakade jag på den. Idag var det tungt, kroppen har jobbat hårt det sista är tom lite förundrad över hur bra kroppen levererar trots en tuff träningfrekvens.
Efter jobbet åkte vi och storhandlade, kan varmt rekommendera att vara där efter 20. Va typ bara vi i affären. Riktigt skönt. Känns bra att ha fyllt upp förråden med nyttiga råvaror igen:)
Imorgon är det dags för ett tungt benpass med Erik så lika bra att snart hoppa i säng så man orkar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar