run

run
run

tisdag 26 februari 2013

Släde....

Varje tisdag tänker jag att NU kan nästa pass inte bli jobbigare och varje j***a vecka inser jag  att det kunde det visst.....
Idag va såklart inget undantag utan kände ett flertal gånger under passet att min goda chokladgröt till frukost var på väg upp....

Uthållighet är inte min starka sida, skyller på taskiga gener men den undanflykten gick inte hem utan passet avslutades med övningen från h......... nämligen att dra en tung släde baklänges längs Spårvagnshallarnas löparbana. OMG va jobbigt, fick ta till alla tänkbara hatobjekt mentalt för att bli riktigt arg och få släden i mål och det fick jag även om det va löjligt tungt sista biten:)

I övrigt bestod passet av SMR, PB i pistolsquats, splitsquats, frontböj med kettlebells, provade på knäböj med stång och som sagt avslutade med att dra släden 3 rundor fram och tillbaka på löparbanan. Det brände i benen kan jag lova.
Funderar på vilket sattyg Erik kommer hitta på till nästa vecka för att toppa detta;)

Detta är såklart skrivet med massor av ironi, jag älskar att få ta ut mig och bli bättre så jag är extremt nöjd med dagens pass, skulle aldrig fixat detta själv.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar