run

run
run

söndag 3 februari 2013

Monkeytraining

Förra söndagen låg jag däckad av matförgiftning och idag låt två av de andra däckade av sjukdom, less på förkylningar och annat elände nu, blääää!
Jag är dock van att träna själv så hoppa såklart inte träningen bara för att jag blir själv.

Spärren över den otäcka armgången har släppt och nu va det jättekul att klättra fram och tillbaka som en lite apa:)
Återupptog fighten på chins/pullups och lyckades med 8st idag med, är sååååå grymt nöjd med det.
Även om det var ren vilja på den åttonde:P
Kände mig oerhört stark i hela kroppen och är väldigt nöjd med mitt pass idag, efter gymmet var vi hungriga och vad passar bättre då än en köttbuffé på Grill. 
Riktigt god mat va det men jag åt på tok för mycket:P









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar