run

run
run

onsdag 3 juli 2013

Stay strong

Igår var det dags att träna ordentligt, blev 3 st pass om man ska inkludera mitt korta backintervallpass som jag startade min dag med:)
Började med 8 st backintervaller, på grus numera då jag fått en viss rädsla för gräs och eventuella fästingar som bor där:(

Efter lite fix hemma så tog jag mig till gymmet och körde "båtträning" dvs mängder av dragövningar och avslutade med lite yogaövningar som blir mitt sommarprojekt. Riktigt svårt....

När kvällen kom ville Markus träna ben så jag följde med och haka på. Blev såklart hipthrust och squats och pistols med assistans av trx rip. Tror jag måste köpa en sån de är grymt användbara:)

Somnade väldigt gott igår och tror det är dags att ge sig på yogaövningarna igen:) Känner mig stark idag:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar