run

run
run

söndag 1 april 2012

Bättre att förekomma än förekommas

Vet inte om media är duktigare på att ta upp överfall på tjejer eller om det sker fler än förut. Oavsett vad så tycker jag utvecklingen känns otrygg, kan delvis bero på att en vän för en kort tid sen blev överfallen i sin egen hiss. Jag vet att kvinnor är genetiskt svagare än män så oavsett vad man tränar så kanske man inte har en chans, men då har man iaf gjort det man kan.

Hur som helst så har jag funderat på att återuppta min krav maga träning. Var ett tag sen jag körde och har hittat en klubb inne i stan som kör riktig krav träning och var väldigt trevliga när jag ringde. Så nu har jag packat väskan och laddar för ett sent och riktigt hårt pass imorgon. Ska bli extremt kul och kommer bli ruskigt jobbigt med tanke på min dåliga kondis;)

Läs mer vad krav maga är här:
http://kravmaga.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar