run

run
run

måndag 9 april 2012

Förändringar

Jag tror vi alla hanterar förändringar på olika sätt. Det är sällan jag är negativ till förändringar, ibland kan jag känna att hmm, detta var väl sådär men när jag sen fått fundera brukar jag tycka det är bra men egentligen handlar det bara om vilken inställning jag väljer till det som förändrats. Det där med inställning är så otroligt viktigt i alla sammanhang.

När allt är på topp så spelar det ingen roll vad som händer runt omkring utan man löser liksom bara det som dyker upp. Har man däremot sovit lite dåligt, känner sig lite krasslig då blir minsta lilla sak ett problem och en förändring omöjlig att genomföra.

Efter en mycket lugn och ledig påskhelg på SPA känner jag mig redo för alla morgondagens förändringar. Vi går mot nya tider och det kommer bli så himla bra....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar