run

run
run

söndag 15 april 2012

Då laddar vi om till Göteborg nästa helg:)

Vilken underbar helg det har varit, ni som inte var på Globen igår ni missade verkligen något. Härligaste stämning jag varit med om, när hela Globen sjöng och gjorde vågen när Alexander Gustavsson gick sin match då fick nog fler än jag gåshud. Extra intressant var det att trots att Globen var fullsatt och alla hade sina olika favoriter så förekom inte ett enda slagsmål utan alla var goa och glada till skillnad från fotbollen som kostar oss miljarder i skattepengar varje år pga alla bråk, lite kul med att många tror att det bara är gangsters och slagskämpar som ser på MMA:)

Vi hade biljetter ringside och satt några rader bakom ett par popidioler och Persbrandt. Markus trevliga vänner bjöd in oss till deras loge och båda platserna hade sin charm. Matcherna var av riktigt hög klass och jag trodde faktiskt Globens tak skulle lyfta när svensken Reza vann i andra ronden med en giljotinstrypning.

Jag har mängder av bilder som jag lovar att dela med mig av senare.

Nu är det dags att ladda om inför en kort arbetsvecka för på fredag åker vi till Götet och Convention, ska bli extremt roligt med massa träningsinspiration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar