run

run
run

fredag 14 september 2012

Avslutar en underbar vecka med en klockren fredag!

En stor påse gula nyplockade kantareller från Markus föräldrar och Ornö ligger i stekpannan och ska serveras ihop med lax, yaaaammmiiiee!!! 
Jag är utsvulten:)

Idag startade jag dagen med en snabb promenad, tränade efter att jag mött upp Markus pappa på Spårvagnshallarna och begav mig sedan vidare i regnet till Nella på Beautyholic för min andra behandling och det kändes kanon idag också, känner direkt att huden stramar upp sig efteråt vilket innebär att det händer nåt:)
 Gilla på det och jeansen sitter redan mycket lösare.

När min behandling var klar gick vi till Sats Hornstull och körde TRX samt mer cardio såklart:)
Efter träningen köpte vi en liten present till Annie som fyllde år och så skyndade jag till hennes butik och spanade också in lite nyheter från Freddy som jag älskar, återkommer om det.

Nu är det dags för fredagsmys med min älskade man <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar