run

run
run

måndag 24 september 2012

Höst

Idag har det varit utbildning hela dagen lång och jag är verkligen sämst på att sitta still, förstår inte så här i efterhand att jag klarade av en hel PT utb, jag vill bara jobba så fort jag sitter still:P

Eftersom jag befann mig i stan passade jag på att kika förbi Annie och sa hej, hennes mage börjar bli riktigt stor men hon är lika smal som alltid, själv hade jag nog sett ut som en tunna direkt;)

Min vrickade fot bråkade lite idag så blev bara maskiner på gymmet, inte alls så kul men ska lura en kollega att köra tabataintervaller imorgon. Fast han vet inte om det än hahaha;)

Känner mig allmänt väldigt glad, ovanligt för mig och höstperiod men tricket med hård träning verkar vara ett lyckosamt val så här långt:)

Vad gör ni för att njuta av hösten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar