run

run
run

torsdag 13 september 2012

Imorgon är det dags igen:)

Ny behandling för mina ben och jag längtar verkligen, såååå kul att se resultat och tror att cyklingen fram och tillbaks till jobbet gör susen för såväl hjärtat som trimmningen av mina ben.
Igår var jag lite rädd att jag skulle bli sjuk då halsen kliade som bara den men verkar bara vara allergi igen:(
Here we go again känns det som, host och nys och kli i halsen och vete sjutton mot vad men det ger sig säkert snart!

Träningen idag gick kanon, körde axlar och biceps, imorgon ska jag prova Deadball på sats Regeringsgatan. Kommer nog bli både tufft och roligt!

Vill rikta ett stort tack till Femina som skickade så fina premier och löste postens misstag med otroligt bra service, grymt stort tack till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar