run

run
run

torsdag 11 juni 2015

11 dagar klara

Detta känns ju kanon, saknar lite av det sociala som ett glas vin och en kaffe innebär så vill inte helt ta bort det.
Men efter dessa 30 dagar kommer jag vara väldigt strikt med frukt och torkad frukt. Märker tydligt vad bra det är att äta basiskt och nästan allt jag äter är rawfood. Undantaget är mitt glutenfria veganbröd som är så lätt att ha med sig. Många tycker det verkar krångligt att äta rawfood och vegansk mat men det är verkligen inte sant. Matlagningen tar ett par minuter med en bra matberedare och är väldigt enkelt. Ska lägga upp lite tips på vad man ska tänka på.

Huden börjar bli bättre och tror några kilon har runnit av för jag känner mig lättare än på länge. Jag vaknar direkt på morgonen och känner mig pigg. Allt går åt rätt håll:)

Återkommer snart med ny uppdatering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar