run

run
run

torsdag 4 juni 2015

Känner mig ren

Kosten gör sitt och efter fyra dagar känner jag mig lättare och piggare. Huden börjar fyllas med utslag och skräp så något händer helt uppenbart. 

Det känns oväntat lätt efter den tunga måndagen och starten på tisdag.
Kroppen känns stark på träningen. Under juni kommer jag göra 50 djupa squats varje morgonpromenad med Nala. Sen har jag givetvis hakat på Eriks juni challenge sitt och häng, vilket innebär att man ska sitta 5 minuter varje dag helst utan skor i en djup knäböj och hänga i valfritt föremål i 5 minuter. Man får dela upp tiden hur man vill under dagen.
Ska bli spännande att följa utvecklingen, för övrigt tränar jag på som vanligt. På min instagram lindabystrom försöker jag lägga upp både videos och bilder med lite träningsinspiration.

Eftersom den mat jag lagar är så otroligt god så saknar jag inget än så länge, jag äter så mycket grönsaker så håller mig mätt och får i mig massor av nyttigheter samtidigt.
Till frukost äter jag antingen chiapudding eller smoothies med lite bär toppat med bipollen, frön och ev lite nötter.

Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg imorgon.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar