run

run
run

tisdag 2 juni 2015

Två dagar klara

Fy vad dåligt jag mådde igår och imorse. Trött, yrsel och sur som en ättiksgurka. Kände mig svimfärdig på morgonpromenaden med hunden och funderade på hur jag tänkt när jag bokat in ett PT pass med elaka Erik. 
På väg till gymmet försökte jag peppa mig själv men kände mig mest håglös. 
Väl på gymmet kändes ombytet som ett intervallpass tills jag fick ett samtal som vände min energi. Ibland är ilska ett förbannat bra drivmedel. 

Rev av ett grymt pass och kände mig brutalt stark. Om två veckor kör vi avslutningspasset inför sommaren och Erik har lovat ett vidrigt tungt pass, woohooo!!! 

Unnade mig en färdig raw lunch som var helt fantastiskt god. 
Min middag blev raw nästan tonfisksallad med sallad, lök och tomat.
Frukost chiapudding med bipollen och lite torkat bovete.

Fortsätter imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar