run

run
run

torsdag 27 juni 2013

Intervaller och ryggträning

Startade förmiddagen med några backintervaller, vågade inte dra på Max eftersom benen fortfarande är lite sargade sen tisdagens benpass... Dock nöjd ändå:)

Har haft en riktig slappdag då solen lös med sin frånvaro och njutit av en trevlig deckare skriven av Leif GW. När Markus kom hem drog vi till gymmet och jag körde rygg och invigde mina grymt snygga Kine Brasil tights i rosa:) Sååååå snygga, finns snart att köpa på www.kinebrasil.se eller Fitness lifestyle i Stadshagen:)
Passet gick otroligt bra, fick lite feedback av Erik på hur jag kan förbättra mig i chins och det fungerade kanon men blev lite svagare för stunden och gjorde 3 set x 8 st. Körde på med massor av stående rodd, kettlebellsrodd och avslutade med lek på säcken ihop med Markus <3

Känner mig oerhört nöjd med båda passen:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar