run

run
run

måndag 10 juni 2013

Tack för all feedback

Tack för alla fina kommentarer och snälla ord som ni lämnade på gårdagens inlägg.
Jag ska försöka svara på alla mail under min semester.
En fråga som dök upp flera gånger var hur många kcal jag äter dagligen och jag skulle uppskatta att det ligger mellan 2500-3000kcal med tanke på hur mycket fett jag äter.
Jag skulle såklart kunna ligga lägre men så länge jag mår bra och känner mig stark ser jag ingen anledning att ändra på det.
En annan fråga var hur mycket cardio jag kör och det är väldigt varierat. Nyligen började jag med intervallträning i backar samt promenader till jobbet ibland. Men jag får upp pulsen rätt bra när jag kör rörlighetsträning och tung styrka.
Den sista återkommande fråga jag fått är hur jag håller motivationen uppe och det är helt klart för att jag har mål.
Jag har satt mål på rörlighet, på antal chins, på hipthrust och på dragonflag för att nämna några.
Sen är det underbart att ha någon som följer upp min träning och har koll på om jag slarvar, guld värt!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar