run

run
run

söndag 30 juni 2013

What à fab weekend

Vår älskling är hemma och det ska bli så kul med ett gemensamt projekt, först ska vi lära känna båten och sen vill jag lära mig navigera så jag också kan köra. Härligt att allt gått så bra hittills, jag va ruggigt nervös när vi skulle sjösätta men det gick kanon. Markus har stenkoll och är betydligt coolare:))))

Igår blev det träning på Spårvagnshallarna och jag satte nytt pb i chins på tjockt handtag 7 st:)))
Efter gymet åkte jag till Annie och Chris event på Fitness lifestyle och shoppade till både mig och Markus:) Älskar mina nya wrupfitts shorts i babyblått och grymt mintgrönt linne:)

Efter Eventhén blev det en spontan båttur med Nella och hennes kille ut till Jungfrusund marina:) Älskar, älskar, älskar att va på sjön, sån ljuvlig frihetskänsla <3
Sen var det bara att bege sig till båten hela eftermiddan och kvällen, sen stupade vi båda i säng vid midnatt helt utslagna. 
Idag fick vi besök av Markus föräldrar och hans systerdotter som ville kolla in vår fina båt och hur lägenheten blivit. Hade bakat min nya sockerfria kladdkaka och den gick hem, den var dock väldigt mäktig:)

Måste ge min fantastiska sambo cred för allt han pluggat på och gjort för att vi ska få en grym båt och en fantastisk sommar, älskar dig min underbara man <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar