run

run
run

tisdag 10 december 2013

En vecka senare

850 KB svingar har jag klarat av så här långt med 32:an::))))
Tekniken och kroppen känns strålande det gjorde även dagens PT pass. Shit vad stark jag kände mig!

Igår fick jag i mig nåt konstigt och mådde lite illa hela dagen så va lite rädd att kroppen inte skulle vara iform idag men den levererade med högt betyg, bästa kroppen <3

Passet startade med hemsk SMR, har förträngt hur fruktansvärt den taggiga tigertailen känns på adduktorerna.... ajajajaj.....
Efter plågostunden och uppvärming körde vi gobletsquat och KB svingar följt av favoriten marklyft i trapbar, boxsquat med explosivitet, bålstyrka i frontsquatposition, splitsquats med stång i frontböjposition och sen lite handstandpushup assisterat av Erik, armhävningar i ringar med fötterna på låda, lite kroppskontrollövning i ringarna och som avslutning KBsvingar on the minute.
6 minuter 25 svingar per minut med 20 kg och 20kg kändes som papper idag när man kört med 32 annars:)
Löjligt roligt pass som vanligt, tror faktiskt inte att jag skulle klara all stress utan att bli sjuk om det inte va för mina tisdagar med Erik. Sååååå kul!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar