run

run
run

lördag 7 december 2013

Snöstorm hindrar inte oss

Igår var jag ledig och vi va runt hela norrort för att titta på kakel till badrummet och tyg till våra stolar och gardiner. Väl hemma var klockan rätt mycket (missade mitt svingsällskap tyvärr) och snön vräkte ner ute fixade vi vår myshörna i köket. 
Det blev ett väldigt sent pass på gymmet och tack vare snöstormen var vi nästan ensamma. Jag värmde upp med ett par yoga serier och lätta marklyft innan jag gav mig på svingarna, det var tungt och trots att jag tejpat handen var det inte helt bekvämt men jag kämpade på och avslutade alla 100 med 15 sek vila.
Fortsatte passet med tyngre marklyft, pullups, hipthrust, ballslams med tabataintervaller och min PT läxa att öva på handstand. Markus fick hjälpa mig att hålla benen men det gick bra även om det är läskigt....
Nu ska vi till gymmet innan det är dags för roadtrip och se SM i amatörMMA:)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar