run

run
run

onsdag 9 oktober 2013

Äntligen

Jag har känt mig lite off och lite splittrad de sista två veckorna och trodde det var lite höstdepp över att sommaren var slut. Men så igår var det äntligen dags för Pt pass med Erik och upptäckte att det var den hårda träningen jag saknat:))) 
Under passet hade jag förvisso lust att dra en av slädens kedjor runt halsen på honom, så extremt jobbig den där släden är. Hade heeeelt glömt bort det!
Men underbar känsla efteråt, bästa bästa Erik!!!

Idag startade dagen med morgonklass med fokus mage/rumpa för mina kära kollegor i Väsby, sen regionsmöte hela dagen och en klass i Danderyd på kvällen och avslutade dagen med två nya Pt kunder. Jättekul att få köra både kunder och klasser som jag haft lite svårt att prioritera tidigare.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar