run

run
run

tisdag 22 oktober 2013

En viktigt kroppsdel fick jobba hårt igår

Det var med viss ångest jag gick till gårdagens PT pass, hade på känn att det skulle bli riktigt jobbigt eftersom jag visste att Erik skulle plocka upp mycket av Dan John's upplägg.

Jobbigt var det men shit vad stark jag blivit, vissa saker hade jag inte kunnat drömma om att göra för ett år sen.
Fokus på rumpa och det blev många serier och cirklar med mycket bärande på kettlebells, hipthrust i olika former, pressar som stabiliserar, lite pullups, gummibandsgång och avslutning med frontsquat/ släddragning innan finalen roddintervaller.
Tungt och jobbigt men mådde löjligt bra efteråt som vanligt, idag känns det i rumpa och hamstrings och i hela överkroppen att vi körde hårt igår. Ljuvlig känsla!

Har blivit väldigt sugen på att gå mer utbildningar och tänkte önska mig strongfirst kettlebellsutbildning i julklapp:)))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar